گرانول شیلنگ در تهران

گرانول شیلنگ در تهران

گرانول شیلنگ در تهران

تولید گرانول شیلنگ 

گرانول شیلنگ در تهران, شاید برای کسانی که در  صنعت پلیمر و پلاستیک کار می کنند نام گرانول آشنا باشد. از گرانول برای تولید محصولات پلاستیکی مانند بطری پت به صورت پی وی سی های پلاستیکی استفاده می شود.

قیمت بسیار مناسب این محصول و مزیت هایی که دارد باعث شده جای خود را در بین تولید کنندگان پلاستیک به خوبی باز کند.

هرچند برای تهیه و تولید پلاستیک از اشکال دیگری چون: پودری و پرک نیز می توان بهره برد اما گرانول به دلایل موجه ای در صدر میدان قرار دارد.

در بسیاری از موارد به این موضوع اشاره شده است که گرانول یک ماده پلیمری است ولی در اصل این گفته از مبنا کاملا اشتباه می باشد. چرا که،گرانول اسم یک ماده پلیمری نیست بلکه شکلی از آن است که به صورت پودری و دانه ای به مصرف رسیده و کاربردهای مختلفی از آن می گردد.

امروزه هر جا را که بنگریم ردپایی از پلاستیک پیدا می کنیم از لوازم خانه و آشپزخانه گرفته تا محصولات سرویسهای بهداشتی، میز و صندلیهای حیاط و …

بدیهی است تولید این محصولات به موادی نیازمند است که آنها را به این شکل و شمایل در بیاورد در حقیقت مواد اولیه ی موارد اشاره شده به گرانول احتیاج دارند که در این مقاله به شرح کامل آن می پردازیم.

گرانول شیلنگ در تهران

گرانول پی وی سی شیلنگ

 

شکل خاصی از پلیمر که دانه دانه می باشد را گرانول می گویند، این محصول ماده اولیه برای تولید برخی کالاها می باشد برای مثال مواد تشکیل دهنده شلنگهای امروزی گرانول پی وی سی می باشد.

بر اساس نوع کاربرد شلنگ میزان گرانول بکار رفته در آن متفاوت می شود، شلنگهایی که برای کولر استفاده می شود معمولا گرانول ساده درونش بکار رفته است.

شلنگهای پرفشار باید مقاومت بالایی داشته باشند مانند شلنگی که در آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل باید از نوع خاصی از گرانول پی وی سی استفاده کرد، خوبی این محصول این است که می توان برای مصارف مختلف آن را به شکل دلخواه در آورد.

پلی وینیل کلراید برای نخستین بار توسط شخصی به نام هنری ویکتور کشف شد، این محصول مواد تشکیل دهنده گرانول شفاف پی وی سی می باشد.

گرانول به سختی در آتش سوزانده می شود و در صورت آتش گرفتن پس از حذف آن خاموش می شود، رنگ شعله ناشی از آتش گرفتن این ماده نارنجی می باشد و بوی هیدروژن کلراید به خود می گیرد.

برای انتقال انواع مایعات از گرانول پی وی سی شیلنگ استفاده می شود که هر کدام با توجه به نوع مصرفی که دارند به گونه ای خاص تولید می شود.

شاید برایتان جالب باشد از ترکیبات تشکیل دهنده گرانول یا همان پی وی سی با خبر باشید.

بیشترین میزان گرانول را رزین پی وی سی تشکیل می دهد که خود دارای سه نوع S65،S70 و H73 می باشد، کربنات کلسیم یکی دیگر از مواد سازنده گرانول می باشد که این ماده نیز بر اساس میزان ریز و درشتی به دو نوع SW3 و SW2 تقسیم می شود.

 

گرانول پی وی سی نرم

 

مهمترین دلیلی که باعث شده از گرانول به عنوان یک ماده اولیه در تهیه محصولات پلاستیکی استفاده شود، سهولت استفاده از آن است گرانولهای پی وی سی نرم بر خلاف پودرها در هوا پراکنده نمی شوند.

آلودگی محیط را به دنبال نداشته و هدر رفت ندارند امروزه سیستم شکل دهی پلاستیک ها نیز تغییر پیدا کرده و دستگاه ها طوری طراحی شده اند که بهتر است از مواد اولیه گرانولی استفاده گردد.

این مسئله ی مهم موجب گشته تا تولیدکنندگان گرانول را به پودر ترجیح داده و به جای حالت پودری از شکل گرانولی آن استفاده نمایند با ذوب کردن گرانول ها و شکل دهی آنان می توان محصولات پلیمری را تولید و به بازار عرضه نمود.

گرانول ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

 

دسته ی اول گرانول پلی اتیلن هستند که ساختاری کریستالی دارند پلی اتیلنهای استفاده شده نیز به گریدهای سبک، متوسط، سنگین و وزن مولکولی بسیار بالا تقسیم می گردند.

گرانول های پلی پروپیلن که به دو دسته ی هموپلیمر و کوپلیمر تقسیم شده اند نیز یکی دیگر از دسته های گرانولها مثل گرانول پی وی سی نرم محسوب می شوند گرانولهای پلی اتیلن و پلی پروپیلن یکی از بهترین گرانولها به شمار می روند.

گرانولهای پلی کربنات نوعی پلیمر شفاف هستند که نور را از خود عبور می دهند از این محصول برای تولید محصولاتی چون: چراغ خودرو، قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و دیگر موارد مورد نیاز استفاده می گردد با تمام ویژگیهای خوب گرانول پلی کربنات ترک خوردگی بالای این محصول از نقاط ضعفش به حساب می آید.

و در آخر 

امیدواریم که شما از خواندن این مقاله استفاده لازم را کرده باشید.

به شما بزرگواران پیشنهاد می دهیم که دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده بفرمایید.

تماس : 09364906072

اینستاگرام : geranol_pvc

واتساپ : 09128933682

حجره اینترنتی:تولید گرانول پی وی سی سلطانی

ساعت کاری : 8 الی 18

آدرس : تهران ، ورامین ، خیراباد ، خ بهرام مصیری ، بعد زیرگذر ،صنعت سوم

به مدیریت : محمد سلطانی


گرانول پی وی سی سلطانی ورامین , گرانول پی وی سی جم پلاستیک تهران , گرانول پی وی سی جم پلاستیک در ورامین ,گرانول کابلی گرانول شیلنگ در تهران ,گرانول شیلنگ در ورامین گرانول زیره و زیره کفش در تهران ,گرانول زیره و زیره کفش در ورامین ,گرانول پی وی سی در تهران, گرانول پی وی سی در ورامین ,گرانول نرمی و سفتی در تهران, گرانول نرمی وسفتی در ورامین گرانول در رنگ های مختلف , گرانول در تهران, 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


پروژه ها


گرانول پی وی سی شفاف چیست
گرانول کریستال
گرانول نایلون چیست
تفاوت بین گرانول بازیافتی و نو
کاربرد گرانول بازیافتی
دستگاه گرانول ساز رشته ای و ویژگی آن