گرانول پی وی سی در شهریار – تولید گرانول سلطانی

گرانول پی وی سی در شهریار – تولید گرانول سلطانی

گرانول پی وی سی در شهریار – تولید گرانول سلطانی

گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی در شهریار – تولید گرانول سلطانی, قبل ا قرن بیستم دو شیمیدان بودند که سعی کردند تا اینکه از پی وی سی در محصولات خودشان استفاده نمایند، اما به خاطر بروز مشکلاتی در فرانید تولید تلاش انها با موفقیت همراه نبود اما بعد ها توانستد که در این زمینه بهترین ها را به دست بیاورند و بهترین اطلاعات را کسب کنند.

باید بگوییم که تولید گرانول سلطانی جم پلاست از بهترین تولید کننده های گرانول ها در ایران است که می توانید تولید گرانول در شهریار را از ایشان خواستار شوید. تا بهترین ها را از ما دریافت نمایید. نکته اولی که باید گفت این است که پی وی سی از چه ماده ای ساخته می شود و چگونه باید ان ها را تولید کرد.

راهنمای مطالعه: گرانول پی وی سی در تهران

تولید گرانول پی وی سی شهریار

گرانو به نوعی از شکل پلیمر به دست امده می گویند که به شکل تکه های کوچک می توان آن را دریافت کرد و برای مصرف های خانگی استفاده می شود و پس از ان به وسیله تولید کنندگان به شکل مورد نظر خودش در می اید.

گرانول اصولا از مواد بازیافتی تهیه می شود که سبب کاهش هزینه تولید خواهد شد، همان گونه که اطلاع دارید بازیافت کردن ضایعات پلاستیک که قابلیت استفاده مجدد را برای تولید کنندگان فراهم کرده است از اصلی ترین قسمت پلیمر به شمار می رود که سبب صرفه جویی در منابع اولیه هم خواهد شد.

پلیمرهایی که برای دفعه اول ذوب می شوند و مورد مصرف قرار خواهند گرفت در مقایسه با پلیمرهای بازیافتی که چندین بار ذوب خواهد شد کیفیت و خواص بهتری را به دنبال دارد اما برخی از پلیمرها هم هستند که با اینکه چندین بار آنها را ذوب می کنیم بازهم خواص خودشان را حفظ خواهند کرد.

مواد پلاستیکی درصد بالایی از حجم زباله های تولیدی در دنیا را به خودش اختصاص داده است. این مواد اگر به  شکل مجدد وارد فرایند تولید بشوند هم مشکلاتی مثل زیست محیطی برطرف خواهد شد و هم در تامین کردن منابع اولیه محصولات صنعت صرفه جویی بالایی خواهد شد.

در تولید کردن گرانول از مواد اولیه استفاده می شود، موادی که کیفیت بالایی هم داشته باشند.

هر چه کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید کردن گرانول بالاتر باشد در کیفیت محصول نهایی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

گرانول pvc چیست و برای اینکه بهترین اطلاعات را در این زمینه داشته باشید می توانید مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید.

گرانول پی وی سی در شهریار - تولید گرانول سلطانی

گرانول به چه شکل تولید خواهد شد؟

زمانی که پلیمر تولید خواهد شد در دستگاهی قرار می گیرد، این دستگاه پلیمر را به شکل تکه های ریز که اسم آنها گرانول است تولید می کند. تقریبا باید بگوییم که تمام مواد پلیمری می توانند به شکل گرانول در بیایند که این عمال به کاربرد میزان ویسکوزیته و …. بستگی دارد، اما اگر چنانچه شرایط پیچیده تر بود گرانول به شکل پودر یا محلول تولید خواهد شد.

دستگاه هایی که به پلاستیک شکل می دهند گونه ای ساخته شده اند که بهتر است مواد اولیه آنها به شکل تکه کوچک پلاستیکی باشد، مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده است و شکل ان ورقه ای است را نمی تواند به سادگی در قیف های ورودی چنین دستگاهی قرار بدهد، افزون بر این زمان یکی شدن به خاطر اینکه یکنواختی ای ندارد همیشه دارای ترکیبی غیر منسجم خواهند بود. پس برای همین است که ترجیح می دهند که مواد اولیه ان ها به شکل گرانول باشد.

روش های تولید گرانول در شهریار

  • خط تولید گرانول رشته ای

در این روش اول پلاستیک در دستگاه ذوب می شود و پس از ان از صافی های فلزی عبور خواهد کرد و یک رشته های از پلاستیک ذوب شده را به ما تحویل خواهد داد. پس از عبور کردن از یک استخر آب به درون یک دستگاه آسیاب کوچک هدایت می شود که پس از تکه تکه شدن خشک خواهد شد.

  • خط تولید گرانول خشک

در این روش اول پلاستیک های خرد شده ذوب خواهند شد، بعد از ان از صافی عبور می کنند و از سوراخ های ریزی که وجود دارد خارج حواهند شد و پلاستیک های ذوب شده به وسیله تیغه ای با سرعت و چرخش بالا بریده خواهد شد.

سپس توسط یک مکنده عمل مکش انجام می پذیرد و از مسیرهای لوله ای رد می شوند و در مرحله پس از ان وارد مخزن بزرگتری خواهند شد و در اخر چنین کاری گرانول های سنگین وزن به پایین مخزن خواهند رفت.

گرانول پی وی سی در شهریار - تولید گرانول سلطانی
گرانول پی وی سی در شهریار – جم پلاست

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی در شهریار

گرانول پی وی سی و تولید ان نیازمند علم و دانش زیادی است که ما می توانیم در این زمینه بهترین تولید کننده گرانول را در اسلامشهر به شما عزیزان معرفی کنیم تا اینکه در این باره بهترین اطلاعات را داشته باشید و به دست اورید.

ما می توانیم در این زمینه شما را معرفی نماییم با بهترین تولید کننده گرانول و بهترین تولید کننده مواد بازیافت در شهریار تا اینکه چنین خدمتی را در کمترین زمان ممکنه برایتان انجام بدهند و از خدمات آنها بتوانید نهایت سعی و استفاده ممکنه را ببرید.

قیمت گرانول پی وی سی در شهریار چند قیمت است؟

گرانو پی وی سی دارای قیمت های مختلفی است که برای اطلاعات از چگونگی قیمت آن می توانید استعلام ممکنه را در مورد قیمت گرانول پی وی سی در شهریار از ما درخواست کنید که بهترین خدمات و اطلاعات ممکنه را در این باره به شما اطلاع دهیم تا بهترین ها را در این زمینه در اختیار خود داشته باشید و بتوانید با ان به بهترین خدمات خود برسید.

گرانول پی وی سی در شهریار دارای افزودنی های مورد نیاز برای تولید حساب شده است.

چرا که همه ساختار ان تحت یک عملیات مهندسی شده ایجاد شده است.

این در صورتی است که پودر پی وی سی از مواد ضایعاتی متفاوتی به دست می اید برای همین نمی توان از ان برای ساخت یک محصول پی وی سی درست حسابی استفاده نمود.

و در آخر 

امیدواریم که شما از خواندن این مقاله استفاده لازم را کرده باشید.

به شما بزرگواران پیشنهاد می دهیم که دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده بفرمایید.

تماس : 09364906072

اینستاگرام : geranol_pvc

واتساپ : 09128933682

حجره اینترنتی: https://hojrejo.ir/card/geranol-pvc-gemplast/

ساعت کاری : 8 الی 18

آدرس : تهران ، ورامین ، خیراباد ، خ بهرام مصیری ، بعد زیرگذر ،صنعت سوم

به مدیریت : محمد سلطانی


گرانول پی وی سی سلطانی ورامین , گرانول پی وی سی جم پلاستیک تهران , گرانول پی وی سی جم پلاستیک در ورامین ,گرانول کابلی گرانول شیلنگ در تهران ,گرانول شیلنگ در ورامین گرانول زیره و زیره کفش در تهران ,گرانول زیره و زیره کفش در ورامین ,گرانول پی وی سی در تهران, گرانول پی وی سی در ورامین ,گرانول نرمی و سفتی در تهران, گرانول نرمی وسفتی در ورامین گرانول در رنگ های مختلف , گرانول در تهران, 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


پروژه ها


گرانول پی وی سی شفاف چیست
گرانول کریستال
گرانول نایلون چیست
تفاوت بین گرانول بازیافتی و نو
کاربرد گرانول بازیافتی
دستگاه گرانول ساز رشته ای و ویژگی آن