تولید گرانول پی وی سی در کرج + بهترین کیفیت

تولید گرانول پی وی سی در کرج + بهترین کیفیت

تولید گرانول پی وی سی در کرج + بهترین کیفیت

تولید کننده گرانول PVC در کرج

تولید گرانول پی وی سی در کرج + بهترین کیفیت, با وجود آنکه گرانول ها پی وی سی به صورت انبوه در ساخت و تولید هزاران وسیله و تجهیزات قابل استفاده هستند.

همچنان افراد زیادی با آنها اشنا نشده اند و کار برد این ماده پلاستیکی -شیمیایی را به درستی درک نکرده اند .

لازم است در همین جا اشاره کنیم که مجموعه جم پلاست، اولین تولید کننده گرانول PVC در کرج با مواد بازیافتی است که محصولات آن در حد مواد نو ، با مواد نو و غیر بازیافتی قابلیت رقابت و برابری دارد .

تولید گرانول پی وی سی در کرج + بهترین کیفیت

گرانول های پی وی سی چیست؟

نام کامل صنعتی آن، پلی وینیل کلراید (PVC)   از پرمصرف ترین پلاستیک ها در جهان است.

گرانول های پی وی سی در اصل گلوله های کوچک ساخته شده از پی وی سی هستند که در کارخانه های تخصصی تولید می شوند.

به طور کلی آنچه از کارخانه های تولید PVC  خارج می شود در دو نوع کلی و برای کاربرد های متفاوت بدست می آیند.

پی وی سی های سخت و پ وی سی های منعطف. بهترین ها را در زمینه گرانول پی وی سی در تهران را از ما دریافت نماید.

کاربرد های PVC  سخت

این نوع از گرانول های پی و سی بیشتر جهت ساخت انواع لوله، پروفیل درب و پنجره یا انواع مختلف محافظ های دیوار استفاده می شوند، دلیل این امر، مستحکم بودن و دوام بالای آنها در برابر فشار های مختلف است.

هرچند همگی قابلیت خود اشتغالی دارند و این نکته می توانید یک علامت هشدار باشد.

 کاربرد های PVC  منعطف و نرم

انواع گرانول پی وی سی نرم، اکثرا در صنعت کابل کشی، کفپوش، اسباب بازی و دستکش استفاده می شوند.

گرانول پی وی سی انعطاف پذیر مقاومت کمی در برابر گرما دارند و با حالت چسبندگی زیاد خود به سطوح فلزی پس از حرارت دیدن می توانند آنها را از رطوبت یا عوامل محیطی عایق بندی کنند.

به همین دلیل در صنعت کابل سازی مورد توجه قرار گرفتند.

این ماده پلیمر ترموپلاستیک، با توجه به اینکه قابلیت ذوب و تغییر حالت دارد در مجموعه ما جهت تکمیل چرخه تولید بوسیله خطوط بازیافت از ضایعات تولیدی شیلنگ و گرانول PVC مجدد به گردونه تولید برگشت داده می شوند.

با توجه به اینکه خطوط تولید ما بسیار مدرن و با به روز است تمامی پی وی سی های تولید شده از مواد بازیافتی در حد تولیدات نو کاملا مورد توجه بازار بوده اند.

نکات حیاتی در مورد تولید گرانولPVC

ما به عنوان تولید کننده گرانول PVC در کرج لازم می دانیم نکات بسیار مهمی را که در خصوص تولید این ماده بایستی مورد توجه قرار بگیرند در اختیار شما خواننده محترم قرار دهیم.

1- گرانول های پی وی سی در برابر حرارت های زیاد مقاوم نیستند و ممکن است به راحتی تغییر حالت بدهند همینطور در صورت گرم شدن بیش از حد، PVC  مولکول های کلر را به عنوان اسید هیدروکلریک یا دیوکسین آزاد می کند. تماس با این ماده می تواند باعث مشکلات سلامتی جبران ناپذیری شود.

2- برای سازگاری پلیمر با تولیدات صنعتی، آن را با تثبیت کننده ها، نرم کننده ها، رنگ ها و روان کننده ها ترکیب می کنند که به فرآیند تولید و همچنین انعطاف پذیری بیشتر PVC و مقاومت خوب در برابر سایش کمک می کند.

پس بر اساس این ویژگی ها و خطرناک بودن آن باید در کارخانه های تخصصی تولید شوند که دارای یک خط تولید مختص به این ماده پلاستیکی است.

3- رنگ گرانول پی وی سی بسته به درجه تخریب به ترتیب زردی، قرمزی، قهوه ای شدن و سیاه شدن را نشان می دهد. و این رنگها درجه های آسیب از کم به زیاد را مشخص می کنند.

تولید گرانول پی وی سی در کرج + بهترین کیفیتتولید و ارائه گرانول بازیافت

تجربه فراوان و دامنه دار ما در شناخت ضایعات پلاستیکی و استفاده مجدد آنها در تولید باعث شده که امروزه بر فرمولاسیئن ترکیبات بازیافتی تسلط کامل داشته باشیم.

کاربرد فراوان و گسترده از گلوله های پی وی سی که کاملا از موارد بازیافتی درست شده اند به معنای واقعی توسعه پایدار در میان تولید کننده گرانول PVC در کرج است.

راهنمای مطالعه: تفاوت گرانول pvc با پودر pvc

آنچه در فرآیند بازیافت ما رخ می دهد
  • فرآیند بازیافت ما شامل فیلتراسیون 300 میکرونی است تا بتوان تمام ناخالصی‌ های موجود در پلاستیک‌ های مورد بازیافت را از بین برد.
  • ما همچنین افزودنی های خود (تثبیت کننده ها، روان کننده ها، کمک های پردازش) را با سفارش های گوناگون مشتری تغییر می دهیم.
  • تا آنجا که به ظرفیت تولید ما مربوط می شود، ما سه خط ترکیب با طرح های مختلف پیچ داریم که با توجه به ویژگی های مورد نیاز مشتریان استفاده می شود. ظرفیت گندله سازی ما 10000 تن در سال است.

چنین عملیات حرفه ای و مدار بسته ثبات در تولید خود را تضمین می کند و می توانیم اطمینان دهیم آنچه خروجی دستگاه های تولید کننده گرانول PVC در کرج هستند با مواد درجه اول رقابت راحتی خواهند داشت.

موارد استفاده برای گرانول های پی وی سی

افزایش مصرف پلاستیک در صنایع ساخت و ساز، خودرو، برق و الکترونیک پیش بینی می شود که از رشد بازار در دوره پیش بینی جلوتر باشد. مقررات کاهش وزن ناخالص خودرو برای بهبود بهره وری سوخت و در نهایت کاهش انتشار کربن، استفاده از پلاستیک را به عنوان جایگزینی برای فلزات، از جمله آلومینیوم و فولاد، برای تولید قطعات خودرو ضروری کرده است.

پی وی سی به دلیل دارا بودن ویژگی های کاربردی بسیاری در تولید محصولات متنوعی استفاده می شود. گرانول های پی وی سی اغلب با مواد دیگر مخلوط می شوند تا مشخص شود که آیا سخت، انعطاف پذیر یا نیمه سخت هستند و این به نوبه خود نوع محصولاتی را که با گرانول ها ساخته می شود، تعیین می کند.

از این گرانول ها بیشتر برای ساختن موارد زیر استفاده می شود:
  • کفش
  • لوله و اتصالات
  • کفپوش پلی وینیل
  • شیلنگ های باغچه
  • پوشش های کابل
  • قطعات لوله کشی
  • تجهیزات پزشکی
  • قطعات خودرو
  • دنده ضد آب
  • اسباب بازی
  • بسته بندی غذا
ترکیبات پی وی سی در تولید کننده گرانول PVC در کرج

که به عنوان ترکیب خشک نیز شناخته می شوند، بر اساس ترکیب پی وی سی و افزودنی هایی هستند که فرمولاسیون لازم برای کاربرد نهایی را می دهند. قرارداد در ثبت غلظت افزودنی بر اساس بخش در صد رزین PVC (phr) است. این ترکیب با مخلوط کردن دقیق مواد با یکدیگر تولید می شود که متعاقباً تحت تأثیر گرما (و برش) به ماده ژل مانندی تبدیل می شود.

بسته به نوع پی وی سی و مواد افزودنی، ترکیب قبل از ژل شدن، می تواند یک پودر با جریان آزاد/ترکیب خشک یا مایعی به شکل خمیر یا محلول باشد. ترکیبات PVC را می توان برای مواد منعطف با استفاده از نرم کننده ها به نام ترکیبات پلاستیکی PVC و برای کاربردهای سفت و بدون نرم کننده به نام ترکیب UPVC فرموله کرد.

بخش کیفیت تولید

تجربه های سال های متمادی ما به عنوان تولید کننده گرانول PVC در کرج یعنی در یک بازار دائما در حال تحول، دارایی قابل توجه و با ارزش، برای تضمین ثبات و منظم بودن محصولات ما است. بخش کیفیت ما بررسی های متعددی و متنوعی را در طول تولید انجام می دهد و همچنین ویژگی های مکانیکی هر تولید PVC قبل از عرضه به بازار از ملزومات کار ما است.

پس این نکته بسیار حائز اهمیت است که مشتریان عزیز ملزومات محصول درخواستی خود را  به روشنی مشخص کنند تا هم راهنمایی عالی برای تولید کنندگانی چون ما باشد و هم مسیر راه روشنی برای خرید مناسب و مطمئن برای شما.

مجموعه تولید گرانول سلطانی به عنوان یکی از برترین تولید کننده گرانول PVC در کرج، در فرآیند و ساخت تمام گرانول های خود دقت بسیاری دارد. هدف ما این است که هر بار محصولی جدید و با کیفیت بالا برای شما مشتریان عزیز داشته باشیم. ما به دوام محصولات پلاستیکی PVC خود افتخار می کنیم.

اگر علاقه مند به خرید گرانول پی وی سی دانه بندی شده هستید که تمام استاندارد های ایمنی در آن رعایت شده باشد می توانید با ما تماس بگیرید.

و در آخر 

امیدواریم که شما از خواندن این مقاله استفاده لازم را کرده باشید.

به شما بزرگواران پیشنهاد می دهیم که دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده بفرمایید.

تماس : 09364906072

اینستاگرام : geranol_pvc

واتساپ : 09128933682

حجره اینترنتی: https://hojrejo.ir/card/geranol-pvc-gemplast/

ساعت کاری : 8 الی 18

آدرس : تهران ، ورامین ، خیراباد ، خ بهرام مصیری ، بعد زیرگذر ،صنعت سوم

به مدیریت : محمد سلطانی


گرانول پی وی سی سلطانی ورامین , گرانول پی وی سی جم پلاستیک تهران , گرانول پی وی سی جم پلاستیک در ورامین ,گرانول کابلی گرانول شیلنگ در تهران ,گرانول شیلنگ در ورامین گرانول زیره و زیره کفش در تهران ,گرانول زیره و زیره کفش در ورامین ,گرانول پی وی سی در تهران, گرانول پی وی سی در ورامین ,گرانول نرمی و سفتی در تهران, گرانول نرمی وسفتی در ورامین گرانول در رنگ های مختلف , گرانول در تهران, 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


پروژه ها


گرانول پی وی سی شفاف چیست
گرانول کریستال
گرانول نایلون چیست
تفاوت بین گرانول بازیافتی و نو
کاربرد گرانول بازیافتی
دستگاه گرانول ساز رشته ای و ویژگی آن